Hari Raya Pertama Bantu Client Waded

Assalamualaikum?

Hari Raya pertama ramai di antara kita sibuk menzirahi sanak saudara. Saya juga turut menziarahi pakcik makcik dan saudara mara.

Di awal pagi saya menerima satu panggilan tel dari seorang pelanggan. Anak beliau tidak sihat dan ingin waded di KPJ kajang. Saya terus memberitahu prosedurenya. Saya juga follow up dengan hospital dan Great Eastern Takaful bagi mendapatkan GL dengan segera.

Admission GL

Alhamdulillah, beberapa jam selepas itu GL dari Great Eastern Takaful keluar. Saya dengan segera memaklumkan kepada pelanggan. Kini beliau anak menerima rawatan di Hospital KPJ Kajang. Moga anak pelanggan saya cepat sembuh. Amin

Kepada anda yang masih belum memiliki Pelan Takaful Perubatan ( Medical Card ) jangan menangguh lagi. Peristiwa hari perayaan ini siapa sangka kesihatan tidak dijamain. Saya sekadar berkongsi. Segerakan tindakan anda.

zul_great_button_quotation

 
Mohd Zulkiffli Mohd Nur
Pakar Perunding Takaful
Great Eastern Takaful
019-3321710
 

About Zulkiffli Mohd Nur

Bermula dalam industri kewangan sejak tahun 2005. Merupakan Agensi Manager dan Usahawan di bidang Takaful. Blog ini berkongsi ilmu dan pengalaman, moga memberi manfaat kepada ramai.
This entry was posted in Artikel, Info and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment