Award Presentation Q2

Pada bulan ogos 2016 penyampaian Award Quarter 2 dari Great Eastern telah berlansung. Alhamdulillah pada kali ini Ejen dibawah seliaan saya iaitu Muhammad Al Furqran berjaya merangkul 3 Award dalam kategeri Rookie Ejen. Beliau baru sahaja menyertai Great Eastern Takaful pada bulan April 2016. Ini bermaksud dalam tempoh 3 bulan beliau telah merangkul Award. Semangat beliau untuk menerima Award amat saya puji. Antara Award yang beliau terima :

  1. KL Branch Highest Takaful ANC (Rookie)
  2. KL Branch Highest NOC (Rookie)
  3. Master Sales Award

al-furqran-msa-award

al-furqran-n-zul-award

Saya juga bersyukur kerana turut merangkul Master Builder Award. Untuk pengetahuan semua, Master Builder Award ini adalah kategeri Recruiter. Saya juga kongsikan beberapa gamabar.

zul-builder-award2zul-builder-award3zul-builder-award

Dalam kumpulan saya iaitu Supreme Power seramai 6 orang penerima Award untuk Quarter 2. Tahniah saya ucapkan sekali lagi kepada semua penerima Award. Semoga berusaha gigih lagi. Amin.

group-award

Kepada yang masih mencari-cari kerjaya. Jemput untuk menyertai kumpulan saya dalam industri takaful. Insyaallah saya dan kumpulan akan membantu anda sedaya upaya. Kami juga menyediakan latihan kepada ejen takaful setiap minggu. Sertai kami…

zul_great_button_sertai_kami_green

Award GET

Mohd Zulkiffli Mohd Nur
Pakar Perunding Takaful
Great Eastern Takaful
019-3321710

 

About Zulkiffli Mohd Nur

Bermula dalam industri kewangan sejak tahun 2005. Merupakan Agensi Manager dan Usahawan di bidang Takaful. Blog ini berkongsi ilmu dan pengalaman, moga memberi manfaat kepada ramai.
This entry was posted in Artikel, Berita, Home, Info and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment